marcel-en-mark-noordkaap.reismee.nl

Weer thuis

Afgelopen nacht hebben we goed geslapen. Het werd immers weer op normale tijd donker. Na een ontbijtje op de camping zijn we vertrokken richting huis. De reis is goed verlopen. Het was wel druk, vooral in tegengestelde richting dus daar hadden we weinig last van. Een paar korte files haalden de snelheid er even uit maar over het algemeen konden we goed doorrijden. In de middag werd het steeds warmer en het was deze reis voor het eerst dat we geen vesten onder de jas aan hadden. Terug kijkend op de afgelopen twee en een halve week hebben wij genoten van de landschappen waar we doorheen zijn gereden. De rust in Scandinavië en de lange dagen blijven een genot om mee te maken. Wij vonden het leuk om alle lezers van deze blog met ons mee te laten reizen. Elke dag keken wij ook uit naar de reacties. Wij zijn rond 4 uur in de middag thuis gekomen. Bedankt voor alle reacties en wie weet tot een volgende reis.

Groeten aan onze fans

Marcel en Mark

Paul van Kempen

Jullie hebben een prachtige reis gemaakt. Mooie foto’s en drone opnames gemaakt. Erg leuk om te volgen.

Jose

Fantastisch was het heb alles gezien .wat hebben jullie genoten .mooie beelden .blij veilig weer thuis

Hans

Leuk om jullie avonturen van afstand mee te kunnen maken.
Jaloers…

Annemieke

Super leuk om jullie zo te volgen,maar ook weer fijn dat jullie terug zijn,met veel mooie herinneringen

Jos

Bedankt voor de mooie foto’s, drone opnames en verhalen van jullie.
Ik keek er ook elke dag naar uit.
Ik heb er van genoten

Marion

Fijn dat jullie weer gezond en wel terug zijn. Wat veel kilometers gereden zeg. Mooie beelden en verhalen hebben jullie geplaats. Leuk om dat mee te hebben kunnen volgen.

Henk Heesbeen

Mooi dat jullie weer veilig thuis zijn en een prachtige vakantie hebben gehad!

Martin

Leuk om jullie verhalen te lezen van deze bijzondere reis !

JW

Fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn. Bedankt voor de mooie verhalen en foto’s!

toni

Dankjewel dat ik jullie reis mee heb mogen maken.
Fijn dat jullie genoten hebben en weer gezond thuis zijn gekomen.
Groet toni

Joke

Geweldige reis, dank je wel dat ik mee mocht reizen.

Peter

Gelukkig weer veilig thuis.
Het was weer een aparte reis. Iets anders dan met je speedo aan het strand staan.
Ik zie je op het werk.

Groetjes

jeanmy

veilig thuis na een indrukwekkende reis... mooie beelden en leuke verhalen maken het leuk om met jullie mee te reizen.
dankjewel........

Femke

Super bedankt voor het delen van de prachtige verhalen en foto’s. Ik heb ervan genoten.

Walter K.

Ha Mark,
Het was leuk om met jullie mee te reizen in woord en beeld. Een indrukwekkende tocht en gelukkig weer heelhuids thuis!!

Els

Gelukkig weer veilig thuis na zo'n indrukwekkende motorvakantie. Jullie hebben genoten maar ik ook van de verhalen en foto's

Ronald

Fijn dat alles goed is verlopen, echt leuk om jullie zo te volgen. En complimenten aan de schrijver en de piloot van de Drone want het zijn prachtige verhalen en beelden. Marcel tot snel op de training ?

Mariëlle

Oost west thuis best....jullie zijn weer een mooie herinnering rijker...... ook al liep ik wat achter....ik vond het leuk om van een afstand mee te genieten!