marcel-en-mark-noordkaap.reismee.nl

Natte tocht.

Gisteravond gezellig nog met Sven en Ilona Sequence gespeeld. (Sven is overigens de zoon van Mark). Sven trakteerde ons op een Hertog Jan en dat hebben we geweten. Niet alleen omdat we langs de waterval sliepen, maar ook door het bier werd de nacht vanwege hoge nood onderbroken. Verder hebben we het redelijk droog gehouden tot ongeveer twaalf uur in de middag. We hebben een tijdje langs de buien gereden maar na een bezoek aan de supermarkt zijn we door de regen ingehaald en hebben veel water over ons heen gehad. Tegen vieren werd het weer droog en uiteindelijk zijn wij ook weer droog op een camping in Sarna beland. Onderweg zijn we drie keer een bijzonder kerkje tegen gekomen.. Eén daarvan is op de foto gezet. Door de regen hebben we minder foto's. Ook de natuur is in deze regio veel van hetzelfde. Vanavond trekken buien over ons heen. Hopelijk wordt het morgen droger. De temperatuur is met 15 graden niet slecht. We zitten nu in een gezamenlijke ruimte. Het is leuk om te zien dat vier jongelui, drie jongens en een meisje van rond de 19 jaar samen een maaltijd voorbereiden. De een snijdt paprika en een ander versnipperd uien en dat onder onze ogen. Wij hebben chicken curry en saté babi op het menu staan.

Annemieke

Smakelijk ,klinkt lekker
En voor vannacht hopelijk een rustigere nacht zonder waterval

Jos

Ik kom er nu toch wel achter dat toen ik met jullie in Noorwegen was, het niet aan mij lag dat de regen ons achterna kwam??

Els

Hopelijk blijven de komende dagen droog.