marcel-en-mark-noordkaap.reismee.nl

Rodby-Puttgarden

Vandaag hebben we nog een klein stukje binnendoor gereden. Na de middag zijn we over de snelweg gaan rijden. De motoren ruiken stal en wij hebben gas gegeven. Eerst naar Malmö. Over de Sontbrug zijn we naar Denemarken gereden. Deze tolbrug is 9 km lang en 23,5 meter breed. Vervolgens hebben we ervoor gekozen om de veerpont van Rodby naar Puttgarden te nemen. Dat scheelt 150 km rijden. De prijs voor de overtocht was wel hoog. De ticketautomaat gaf ons niet de keus om een ticket voor de motor te kopen. We werden gedwongen voor een auto te betalen. Maar goed, uiteindelijk zijn we wel al na ruim 700 km gereden te hebben in Duitsland aangekomen. Ongeveer 100 km voor Hamburg hebben we de tentjes opgezet. Morgen gaan we voor de laatste etappe. Foto's van de snelwegen hebben we achterwege gelaten en de drone kon ons niet bij houden

Jose

Prachtige foto's en verslag inderdaad de motoren ruiken de stal en de berijders ook.

Els

Bijna weer thuis, dankjulliewel voor het meekijken van het mooie avontuur foto's en verhalen, welkom terug

Roos

Mooi voor het warme weer weer thuis!
Jammer dat het weer afgelopen is, leuk om jullie zo te volgen met foto’s en verslaglegging.
Wij zijn gister vertrokken naar Frankrijk.
Grt Roos