marcel-en-mark-noordkaap.reismee.nl

Van Noorwegen naar Zweden

Op zondag vertrekt de eerst pont van Nesna naar Levang om 10.30 uur. We zijn een keer niet vroeg opgestaan. Bij een benzinestation hebben we de laatste twee croissants en het laatste brood gekocht. De navigatie ingesteld op Ostersund in Zweden. Daar komt Sven met Ilona ook naar toe en we vinden het leuk hen daar te ontmoeten. In plaats van verder door Nootwegen naar het zuiden te reizen rijden gaan we via Zweden. Vandaag nog veel sneeuw gezien. Veel binnendoor gereden. De langste tunnel was 10,2 kilometer. Onderweg heeft Marcel een vos gezien. Bij mij liep weer een eland vlak langs de motor, gelukkig aan de andere kant van de vangrails. De camping Ristafellet ligt langs een grote waterval. De tenten staan er vlak bij. Dat wordt fijn slapen. Aangekomen op de camping heeft Sven voor ons gekookt.

Annemieke

Wat zullen jullie lekker gegeten hebben ?en veel wakker van het gekletter van de waterval ..
Geniet er nog van

Jan

Groeten aan Sven en Ilona.

Joke

Wat leuk dat jullie Sven en Ilona daar ontmoeten, heel veel groetjes.

Mariëlle

Ik liep een beetje achter......heb tijdens mijn koffie momentje.....opnieuw genoten vd verhalen en foto's/video's

Martin

Wat een leuke verhalen en foto's ! Ik volg jullie met belangstelling ;)