marcel-en-mark-noordkaap.reismee.nl

Richting Tallinn

Het was weer veel vrachtverkeer vandaag. De A-wegen zijn hier veel tweebaans. Er wordt ondanks de vele snelheidscontroles toch hard gereden. De inhaal manoeuvres zouden goed passen in het tv-programma "idioten op de weg". We maken een paar keer mee dat wordt ingehaald op momenten dat een tegenligger nadert. Opeens wordt de tweebaansweg dan als driebaansweg gebruikt. De maximumsnelheid wordt ook slecht aangegeven. Gelukkig geeft de navigatie van Marcel ook informatie maar ik vrees toch dat we een paar keer geflitst zijn. In de plaats Skauvile zijn we gestopt om boodschappen te doen. In die plaats hebben we een paar foto's gemaakt. Het viel op dat een muurkrant nog goed gelezen wordt. Opeens werd ik op straat aangesproken door een vrouw die mij uitnodigde een foto van haar te maken. Ik was erg verbaasd over de vraag, maar heb de foto wel gemaakt en aan de dame laten zien. Tevreden liep ze weer verder. Omdat het landschap eentonig is hebben we vandaag bedacht om kerken als thema te fotograferen. Wees gegroet, we zijn niet voor veel kerken gestopt. Onderweg heeft Marcel zijn remhendel ook nog gerepareerd. Uiteindelijk zijn we beland op camping Whitehouse in Uulu in Estland. Morgen gaan we naar Tallinn en hopelijk kunnen we dan op de boot naar Helsinki.

Annemieke

Leuk om jullie avontuurlijke reis zo te volgen in ?

Peter

Bende nou alweer op reis en dan weer zo ver weg. Wel weer een heel avontuur. Veel plezier daar.

Natasja

Dan maar hopen dat ze die boetes niet naar Nl sturen ?

Joop

Zie de dame niet op de foto staan…

Jose

Goede reis.

Seonaid

Are you returning "Kystriksveien" way? Have a super trip and don't get bitten by bugs!!!

Tilly

Hai daar,ik loop een dag achter ,maar erg leuk en indrukwekkend om te lezen ,zeker dat bootje zeg uhm de poepdoos iets minder?

Renee

En eindelijk zien we mooie luchten , een zonnetje en prachtige waters. Hopelijk blijft het zonnetje verder schijnen mannen