marcel-en-mark-noordkaap.reismee.nl

Beetje koud, beetje pech

9.45 uur vertrokken in Berkel-Enschot. Uitgezwaaid door familie van Marcel. De reis verloopt prima. Bijna de hele dag droog gereden. Alleen de temperatuur blijft achter. Het was vandaag ronduit fris. Prima voorproefje voor wat ons nog te wachten staat. S middags opgewarmd bij een MC Donald met een hamburger en kop koffie. Via Enschede zijn we naar Hannover gereden. Daar van de autobaan af en verder over 70/100 km wegen naar Celle, Salzwedel en uiteindelijk Perleberg. Op een verlaten camping de tentjes opgezet. Omdat restaurant niet open is hebben we zelf bamisoep gemaakt en een broodje erbij gegeten. De eerste pech hebben we ook al gehad. Door de Oost-Duitse kinderkopjes is een lampje (BMW) kapot getrild. Gelukkig hebben we deze meteen kunnen vervangen. Morgen door naar Polen.

JW

Mooie reis gewenst mannen! Gelukkig zit McDonalds overal…

Joep

Super leuk om te lezen dit. Ik ben heel benieuwd naar de rest maar dat lezen we morgen weer :) Ik hoop dat het lampje geen voorbode is voor de rest van de reis maar met 2 ervaren knarren hahaha moet dat vast goed komen.

Geert

Jullie avontuur is begonnen. Ik ben benieuwd naar de rest.

Jeroen Janssen

Hoi Marc en Marcel,
Heel veel plezier en avontuur toegewenst. Ben benieuwd naar het vervolg.

Roos

Ha Marcel en Mark,
Super leuk dat jullie weer een reismee blog maken. Mooie trip voor jullie en op naar veel mooie foto’s en verhalen!
Groetjes Roos

Marcel B te O

Perleberg! Da's een heel eind voor één dag. Als ik het goed heb zo'n 20% .... Voor jullie wordt zo'n reis tikken. Nu al diep respect. Geniet ervan

jeanny

mooie reis gewenst, ik duim voor lekker weer. veel succes en veel mooie ervaringen ?

Femke

Wat een afstand al, respect. Gelukkig is het lampje repareren. Scherven brengen geluk, denk ik maar. Hopelijk een warme slaapzak en een goede nacht. Sweet dreams.

Renee

Het begin is gemaakt… mis jullie nu al. Fijne dag morgen en welterusten

Helga

Jullie zijn vandaag al een heel eind gekomen. Hopelijk wordt het weer wat beter. Veel rij plezier morgen. X

Alfred

Hallo mannen, geniet van de reis. Leuk om jullie zo te kunnen volgen.

Charel

Geweldig dat jullie aan zo’n reis beginnen. Hopelijk geen verdere problemen. Dat beetje kou daar kunnen jullie bikkels wel tegen. Succes en nog vele veilige kilometers. Ciao

Maroucha

Leuk om weer digitaal mee te kunnen reizen met jullie. Ben heel benieuwd naar de verhalen en foto's van deze reis. Veel plezier! ??

mariska

hopelijk niet meer pech onderweg!!
Komen jullie op terug weg ook nog langs Enschede?? Laat het maar weten zet ik de koffie klaar als we thuis zijn!!!

goeie reis verder

Natasja

Goede reis en veel plezier! X

Henk

Heel fijne reis Mark en Marcel!!

Jolande

Heel leuk om de verslagen te lezen en de foto's te zien. Een hele mooie veilige reis gewenst zonder pech!