marcel-en-mark-noordkaap.reismee.nl

Welkom op onze Reislog!

Hallo en welkom op onze reislog!

Het is alweer ruim 4 jaar geleden dat wij jou hebben meegenomen op reis naar Marokko. Dat was een fantastische reis. Als je deze reis nog een keer wil beleven kan je zoeken op "Marcel en Mark naar Marokko" .

Dit jaar gaat de reis naar het noorden van Europa. Niet rechtstreeks, maar met een kleine omweg via de Baltische staten. We starten uiteraard vanuit Brabant. De reis gaat dan door Duitsland, Polen, Litouwen, Letland en Estland. Vervolgens proberen vanuit Tallinn de oversteek te maken naar Helsinki. De reis gaat dan verder door Finland naar het Noorden van Scandinavië, de NOORDKAAP. Na een bezoek aan de Noordkaap zakken we weer af naar het zuiden via de kustlijn van Noorwegen. We starten de reis op maandag 30 mei 2022. Via deze reislog kan je op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar wij ons bevinden en waar we zijn geweest!

Wij zien je graag terug op onze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Marcel en Mark

Jeanny fam-kooijmans@home.nl

leuk om jullie weer te volgen. lijkt me 'n prachtige reis.... veel plezier en goede reis.... ??

Mariska

Dat gaat weer een mooie reis worden!! Dat ga ik zeker volgen.
Een veilige reis gewenst, maar vooral veel plezier!!

Henk Heesbeen

Geniet ervan!

Natasja

Leuk! Succes nog met de voorbereidingen!

Hans V

Veel plezier en veilige kilometers!
En ik probeer jullie op het eind wel tegemoet te rijden ;-)

Mariëlle v Wanrooy

GEWELDIG alweer zo'n mooie reis!! Ik geniet graag mee op de achtergrond. Heel veel plezier en veel moois.

Jeroen van den Eijnden

Gaaf, veel plezier en mooie reis kilometers gewenst?

Hans Brouwers

Fijne en leuke reis toegewenst en veel plezier.

Marion

Zeker gaan we jullie volgen. LEUK
Heel veel rijplezier.

Wim J.

Hoi Mark, ga de reis met enige gevoelens van jaloezie volgen....hou het rubber onder en de shiny bits boven!
Goede reis!

Dinfie

Heel goede reis, doe voorzichtig en ga genieten samen met Marcel.

toni

Hoi Marcel en Mark,
Leuk dat ik jullie mag volgen.
Goeie reis en kom gezond weer terug.

Walter K

Ha Mark, heel veel plezier. Ik zal de verslagen, net als die van Marokko, met veel plezier lezen. Geniet ervan en pas op voor de elanden!

Paul van Kempen

Hallo Mark en Marcel. Vanuit Italië waar wij 4 weken rond touren gaan we jullie reis volgen. Heel veel plezier en goede reis natuurlijk.